Контакт

Основна школа

"Милорад Мића Марковић"

Мала Иванча

 

телефон: 011 8253202

имејл адреса

 

Активности

Чаролије бр. 15

Чаролије бр. 14

Чаролије бр. 13

 

Корисни линкови

ДШБС

Антологија српске књижевности

Педагошко друштво Србије

 

На часу француског језика

Одељенски пројекти Мој љубимац и Кућа из снова, рађени у петом и шестом разреду на часовима француског језика, одлични су примери корелације више предмета: Француски језик, Српски језик и Ликовна култура, кроз које ученици развијају медијску писменост и креативност и стварају прелепе литерарне и ликовне радове. Приказ часова и најуспешнији дечији радови су у Чаролијама бр. 13


Мој љубимац

Пројекат Мој љубимац, реализован је са ученицима петог разреда, у оквиру наставне јединице „Животиње“ (Les animaux), на два часа француског језика и израдом домаћих задатака: текстова (описа, прича, песама) и илустрација.

На првом часу ученици су добили упутство како треба да одраде овај пројекат: шта он све треба да обухвати, како све може да изгледа његов приказ, колико је битна граматика и употреба до сад усвојеног градива, а колико визуелни изглед онога што приказују.

Током другог часа сваки ученик је доносио испред табле свој рад и усмено га приказао осталим ученицима. Сваки рад садржи цртеж љубимца и пропратни текст у којем је тај љубимац описан уз помоћ фраза и речи које су ученици до тад усвојили на часовима француског језика.


Ma maison des rêves

У склопу наставне јединице „Шта се налази у кући?“ (Qu’est-ce qu’il y a dans la maison?), када је требало да ученици шестог разреда усвоје вокабулар везан за просторије и намештај у кући, задала сам им да за домаћи задатак ураде цртеж на којем ће се у једном делу налазити спољашњи изглед куће из њихових снова, а на другом унутрашњост из птичије перспективе, са речима намештаја и просторија на француском језику.

Док су куће неких ученика биле скромне са цвећем и псом испред, куће других ученика су биле раскошне, имале више спратова или се налазиле на обали мора – куће из снова.

Презентација пројекта се састојала у томе да један ученик изнесе свој пројекат испред табле и да на француском одговара на питања осталих, такође постављених на француском (Колико просторија има у кући, прозора, врата, кревета? Шта се налази у кухињи? Где се налази када?...).

Ученици су обновили постављање питања и давање одговора на француском језику, али и успешно усвојили вокабулар везан за просторије и намештај у кући.