Ускршње активности у Поповићу

Ускршње активности смо започели десетак дана пре Ускрса, у априлу 2021.
Посејали смо у празне љуске од јаја пшеницу. Ученици су је заливали и неговали на унутрашњој страни прозора. Радовали су се како расте и учили шта је биљкама потребно за раст и развој. Последњу недељу пред Ускрс целу смо посветили празнику. Од картона за јаја ученици су исекли корпице у облику коке, затим су их бојили и украшавали. У њих су ставили љуске са пшеницом. На часовима ликовне културе и слободних активности су направљене украсне корпице за чуваркућу, 3D јаја и цртежи инспирисани Ускрсом. Уредили смо кутак у холу посвећен празнику. Зид смо украсили зекама урађеним на картону, лествама са кокама. На поду централно место је заузело дрво украшено дечјим радовима – 3D јајима. Испод дрвета по трави посули смо пуно цветића изрезаних од папира и украшених јаја. Ученици су фарбали и украшавали јаја и аранжирали их у направљене корпице. Од дечјих радова смо уредили паное. Учитељице су ученицима последњег радног дана припремиле изненађење. У травнатом делу дворишта, иза школе, по трави, дрвећу, на тобогану, испод клацкалица су сакриле мноштво чоколадних јаја. Требало је да их деца пронађу и поделе. У овим активностима су учествовали и предшколци. У овој активности ђаци су највише уживали и све време су се из дворишта чули узвици, смех и граја.
Ученици су кући понели корпице, украшена и чоколадна јаја уз обећање да ће се одморити и припремити за јуриш на оцене јер се ближи крај школске године.

Фотографије свих активности могу се погледати на фејсбук страници.

Ружица Будимкић и Сања Петровић

Прослава Васкрса на часу енглеског језика

Ученици одељења I2 и III2 су се на часовима енглеског језика упознавали са прославом Васкрса у Енглеској. Часови посвећени овој теми су реализовани од 26. до 29. априла 2021. године. Том приликом ученици су учествовали у разним активностима, правили ускршњег зеку, учествовали у игри Easter egg hunt и учили кроз забаву нове речи везане за Васкрс.

Фотографије са ових активности могу се погледати на фејсбук страници школе.

Јелена Стевановић

Чаробна мрежа пријатељства, Модул 4

Модул 4 је усмерен на сналажење и понашање ученика при учењу и комуникацији у дигиталном свету. Кроз 7 задатака ученицима је на креативан начин осветљено коришћење дигиталних уређаја и проблеми са којима се сусрећу током дигиталне комуникације. Чињеница је да се неке непријатне ситуације у дигиталном, као и у стварном свету, једноставно десе, а када се десе, онда буде касно за реакцију. Управо, немили инциденти, вршњачко сајбер насиље и све оно што живот младих људи може да одведе на тотално непожељан животни колосек, били су инспирација да учествујемо у овом пројекту.

Задаци који смо се реализовали током пројекта били су разноврсни. Ученици су  израдили дигитални бонтон, формирана је банка дигиталних лекција, писали су поруке доброте и љубави, уочавали скривене поруке у цртаним филмовима, анализирали дигиталне отиске, цртали, писали, креирали спот.

Више о реализацији самог пројекта, фотографије и филмови могу се погледати на блогу Моја мала дружина.

Гордана Косанић

Чаробна интеркултурална мрежа пријатељства

И ове школске године ученици IV1 су били део међународног пројекта „Чаробна интеркултурална мрежа пријатељства“. Ученици су у периоду од 30. 11. 2020. до 30. 04. 2021. године реализовали седам пројектних задатака. Сви ученички радови су постављени на званичној  FB групи пројекта, а последњи задатак, који је реализован у виду едукативног спотића, постављен је на одељенском блогу Ђачки блог.

Тема самог пројекта а и свих реализованих активности инспирисана је друштвеним мрежама и коришћењем интернета у настави, а и у приватном животу ученика. Ученици су током израде задатака разматрали позитивне и негативне стране коришћења интернета и друштвених мрежа.

Циљ овог пројекта је да интеркулурално повеже децу, широм света, путем вршњачке размене радова на задату тему, уз помоћ учитеља, као и да развије креативност и машту код деце.

Слађана Миловановић